Sabtu, 17 September 2011

Cerita : 9W2 RSG...milik aku!!!


Lama sungguh aku tidak menjenguk ke dalam blog aku ini...Tetapi hari ini aku menjenguknya dengan mukadimah ini...Rasa syukur tidak terhingga kerana penantian selama hampir setahun ini untuk mendapatkan AA dalam dunia radio amatur, akhirnya berjaya juga.. Callsign yang selama ini menjadi pengenalan diriku, akhirnya telah menjadi milik aku...

Apa - apa pun, aku ini mengucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga terutamanya kepada 9W2 KEY dan 9M2 YGC (dulunya 9W2 YGC) kerana  mereka ini lah yang telah mencurahkan ilmu sewaktu aku mengikuti kelas di bawah kelab ARKB. Tidak ketinggalan juga buat 9W2 YON, 9W2 ZWB, 9W2 AWQ dan rakan - rakan lain yang telah banyak memberikan sokongan moral kepada aku selama ini. Melangkah setapak menceburi dunia radio amatur, diperingkat awal aku diselubungi dengan pelbagai halangan dan rintangan..Namun akhirnya, semangat aku mula bangkit dengan kata - kata semangat rakan - rakan yang memahami aku selama ini.

Hanya ucapan terima kasih yang tidak terhingga yang mampu aku balas jasa baik kalian...

Akhir kata, sebelum berpisah dan bertemu dalam siri lain...Terima kasih atas sokongan anda semua kepada blog ini..Bagi rakan HAM....jumpa kalian di jaluran dengan pengenalan diri 9W2 RSG....sekian, wassalam....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...